Hetken, Sen pienen hetken ýritin uskoo ja toivoo et se ei enää koskaa tapahtuis. Et P ei enää ikinä antais MM:lle mahollisuutta korjata kaiken. En ikin unoha sit päivää ku sain sen ekan pusun torin laidalla. Se meiän juttu tuli puun takaa. Mut miks sen piti niin nopeesti loppuu? Jos oisit luokseni sillon jääny ku mul oli huono olla en ois nyt näin lopussa. Oon hajalla enkä pääse täst yli enkä ympäri. Oon jumittunu paikoilleni, mun elämä ei enää liiku. Jos tää koko paska vaa loppuis, Oon niin kauan sun vieres, jos en ni ainaki sydämmessäs kosk varastit multa palan niin niin kauan kunnes oman käden kautta tää kaikki loppuis otan kuvas seinält painan sen  mun rintaa vasten ja toivon et oisit tääl. vaan sua varten nää kyyneleet nytki vierii mun poskilla, Anteeks jos mä pilasin kaiken.

Scarye 3 marraskuuta 2011